De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Life

2009.07.11. 12:18 Raisin

Tellnek a napok, én pedig egyre inkább bogódzom a szálakat ..Sok mindenre fény derült,és sok mindenre rájöttem..Mind a tavalyiakkal kapcsolatban, ( köszönöm,hogy egy év után tudom meg,hogy félrekefélt folyamatosan az illető, kár,hogy a szemembe nem merte mondani..még egyszer hála, ráébresztettél sokmindenre!!!!!!!!!!de azért kívánom,hogy kapj egy trippert..)
Aztán meg májkinyíró tanfolyamot kezdtem el..
Ezek a napok..Mondtam,hogy akkor pokoli nyaram lesz.Én megmondtam..Suli nincs,vizsgák végetértek..Melóhely nem lett meg..(miért is lepődök ezen meg?)gyakszi nincs..Most meg idegeskedhetek a felvételi miatt is, amit a nagyfejesek szépen elrendeztek..Szóval pótjel. lesz, már a cél is megvan,bár nem a "legédesebb" város, de ha ..az a legelérhetőbb..De ettől még függő lennék? ! Nem csináltam,és nem is akarok olyat csinálni, csak ez nem ilyen egyszerű,mint ahogyan mások gondolják..De talán ez nem is olyan nagy baj, hiszen senki sem lát bele a fejembe,és a szívembe..(hál' Istennek)Meg azt hiszem bonyolult is lenne sok ember számára, szóval a másokkal való megértetést a minimálisra csökkentettem.Mint ahogy sok más dolgot is,..
Mert belefáradtam már a tegnapi esemény-láncba is, nem vagyok egy húsdarab, hogy csak úgy..Na nem.Válogathatnék, és azt csinálhatnék,amit csak akarok.De ez nem így működik,én annál bonyolultabb emberi lény vagyok(sajnos)..Nem fejtem ki az okát,egyszerűen ..Nem.
Azóta még  mindig sokszor a  fülemben cseng az a 2 mondat..nem értem..
És..A Sors iróniája?!..megint,és ismét,mint egy halk pofon..CSATT,de nem azt a nyomot hagyta,mint általában kéne..Nem értem..miért hiszek ennyire?miért látom ennyire?..Túl sok a kérdés..Talán magamban van a válasz..Mégis, ma 3x,..Ez már túl sok.Egy napra túl sok!..Irigynek, vagy lenézőnek kéne lennem velük szemben? Nemtudom..De az első reakcióm az irigység jelét mutatta..nekem miért nem?..
Nem vagyk függő, csak belelátok az érzéseimbe..sajnos..Akkor sem változok meg,ez én vagyok,és akkor is ki fogok tartani..Kihúzott háttal,előre nézve, tudván, hogy..
De igyekszem lefoglalni minden percem,..és visszatérve a sulira, végre jön a "várva várt" boncolás!..Köszönjük Tanár Úr!

Szólj hozzá!

Címkék: suli önismeret továbbtanulás tanulságok

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr411240178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása