De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Megérett!

2013.05.28. 21:48 Raisin

Ez a hét az utolsó előtti hetem,,..itt fent, Budapesten.
Ugyanis, megérett a döntésem, és eljött végre a szabadság ideje.
Amióta elhatároztam, azóta meg is könnyebbültem végre. Sokkal szabadabbnak, és lazábbnak érzem magam!
Igen, azért ez a majdnem 2 év , és még az előtte történt 2 éves horror szinte megkeserítette a napjaimat, és tönkre tette a felfogásom ..
Bár, most már hiába érzem a hangulatot, és a kedvet ahhoz, hogy kapcsolatot építsek..
Rá kell döbbennem, hogy ez nem az én helyem..
Egyébként jövő pénteken tartok egy búcsú bulit, ..Kíváncsi leszek, hány embernek vagyok olyan fontos, hogy meg is jelenjen.. :)

Szólj hozzá!

Címkék: zene változtatások

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr665331313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása