De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Unalom

2013.02.03. 17:06 Raisin

Mérgemben ma ( ismét ) sok ember állapotfrissítésének mutatásától ( lásd facebook ) szabadultam meg-
Tulajdonképpen miért is vagyok én ott fent ?
Azon kívül, hogy arra használom, hogy lecsekkoljam az embereket..másra nem való.

A megfogyatkozott barátaim már nem ott keresnek, ( hiszen tudják a tel.számom..), aki pedig ott keres, az már zavaró.

Na mindegy, az tuti, hogy felesleges ez az egész.

...
Vasárnap.
Rühellem.. Ahogy azt is, hogy vissza kell mennem Pestre.
Utálom Pestet.
Zajos,büdös,és egyébként borzasztóan magányossá tesz. Minél hosszabb ideje vagyok fent, annál kevesebb ismerős marad meg, akivel fent lehet tartani egy kapcsolatot.
Miért nem kötöm le magam ?
Mert nem látom értelmét bele temetkezni egy kapcsolatba, csak azért mert magányos vagyok.Másrészről pedig nem igazán tudom, melyik irányba fog haladni az életem.
Ezt muszáj lesz eldöntenem az elkövetkezendő egy hónapban, mivel március 1-ig van határidő.
Akárhogy is. Ez így nem jó-!
Vasárnap.
És megint csak magamat marcangolom.
S bár vitázom a körülöttem lévőkkel..az nem azért van mert nagy hibát követtek volna el.
De nem fojthatom magamba a dühöm,és ezt meg kell értenie mindenkinek!!!

Szólj hozzá!

Címkék: változtatások

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr735053901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása