De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

There is no answer..

2010.01.27. 10:44 Raisin

Na!Hát választ azt nem kaptam,bár még mindig nagyon érdekelne a dolog:-) Már nem azért jött a kérdés, hogy kiutáljam az illetőt..Csupán csak jól esik az a csöppnyi kis "törődés", habár a szándékot nem látom, csak az Url Statisztikát..Túl egyszerű lenne. De továbbra is várom a választ..Bár nem ígérek semmit cserébe, de úgy vélem ennyi jár nekem..Aki tudja, kinek szól, az úgyis észreveszi.Vagy talán én vagyok nagyravágyó,de akkor is szeretném már azt a választ..Mert van,amit el lehet engedni, és van, amit nem.
R...
ja,és még egy kis segítség,ha esetleg nem sikerülne rájönni:-) : Nem az utóbbi 3 hónapra gondoltam!
-
-
De igyekszem nem agyalni azokon a  hülyeségeken,illetve az utóbbi 3 hónapon..Hisz' értelme nincs.Ami le van zárva,azt nekem is le kell zárnom.Kérdés,hogy hogyan?nehéz,de ez van...az akarat megvan rá,néha a hangulat is,..Amúgy igen,teljes mértékben egy hangulatember vagyok.Ezt a tegnap este során megint megkaptam,és az elmúlt hetek során is, az "egyszer bunkó,egyszer kedves" formában..Csak épp arra nem gondol senki sem,hogy nem lehet nekem akármit mondani..Minden okkal történik, és minden okkal születik..Ahhoz,hogy megértsetek engem, előbb próbáljátok meg magatokat megérteni,..Főleg azt,hogy mit akartok tőlem..-
.-
-
Amúgy holnap BULIZUNK!!!!!!!!!! YEE :)


Szólj hozzá!

Címkék: üzenet about me

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr561705991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása