De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Quastion to..

2009.10.07. 11:01 Raisin

Igazi igen?Vagy igazi nem?Hol itt az igaz,(gazSÁG)..
Kérdeztem már sokszor,csak épp választ nem kapok..Erre nem méltat senki sem..
Megint(természetesen), múlt pofonja,vagy a jövő kar-nyújtása?nem tudom,de nem igazán tudok keresni.
Persze tudom jól,hogy ANNAK nincs értelme..De miért is lenne?Hiszen ez csak mások által előírt szabály,én pedig csak próbálok alkalmazkodni hozzá.
Nem tudom,nem és nem..
Menekülök-
Forró levegő, csillogó szem, és piros bőr-Még mindig nincs itt az ideje..Vagy legalábbis nem így-



Eltérve más témára:
Mikor oly ' sok dolog érte szívem és testem-Mégsem kapom azt,ami mást elér..
Kérdem én: Ennyire erős lennék? Mégis mi ? Az érzéseim,vagy a szervezetem ? 
Persze nem vagyok mazohista,nem kívánok magamnak szenvedést-Csupán segíteni fogok másnak,mert ezt nem jó nézni..




De a feltételem még áll..És nem tántorítok mellőle ..Miért nem veszitek már észre??Miért kell ezt nekem hangoztatni?
Nem számít: az eső elállt,és a Nap kisütött..Én pedig le*om,ki mit mond..Tanulni jöttem ide,és azt is fogom csinálni..
mert ez a dolgom-


Csak az a kár,hogy még mindig érzem azt a valamit..Mégis hogy tudnám végleg kiölni a Szívemből???

 



Szólj hozzá!

Címkék: suli üzenet önismeret tanulságok about me

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr111433635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása