De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Szőkén szép az Élet..

2010.01.31. 14:26 Raisin

Hamarosan megkezdem utam Pest felé.Hát igen, ha muszáj,akkor muszáj..! ..
Gyűlölöm ezt a délutáni buszt..Nem azért,mert dugig van,..Hanem mert ilyenkor a legnagyobb esély összefutni "ismerősökkel"..A haverság,és a baráti kör még elmegy, hisz' valahogy mindig megpróbálok kierőszakolni magamból pár értelmes mondatot..De a találkozó a régi kedvesekkel az nem épp valami üdítő dolog.Részemről legalábbis nem.
Egyébként,bosszant,hogy nem sok kommentet kapok a blogomra, viszont annál több vissza jelzést róla.Ha úgy van,tessék kommentelni.Nem harapok, sőt, egyenesen jólesik. Köszönöm!..
-
Amúgy a jövő hetem izgalmas lesz.Eseményben dús.Igazán nekem való.Ez aztán tényleg pörgés.
No,nem mintha bulizni mennék megint (mert azt most hanyagolom amíg nem lesz jó idő) csupán csak túlterhelés lesz..Rohangálás..Találkozók..Az utóbbinak még örülök is, de NAGYON! :-) No lám, vannak még CSODÁK!! :-) ..
-
Amúgy megannyi kritika után végre leültem megnézni a Blöff-öt..Bár csak az első fél óráig jutottam..Na nembaj, a szándék megvolt.De őszintén szólva ez nem az én filmem!..

Szólj hozzá!

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr731716977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása