De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Wf. In.D

2009.08.29. 15:16 Raisin

A legvége már nem az,és nem is olyan tuti,mint maga a szám,de mindegy most az egyszer elnézzük!
Amúgy nézhetünk,mert úgy néz ki,remek filmeknek nézünk elébe..:) A 2010-es év sok fincsi filmet tartogat számunkra..Kezdjük mindjárt a legérdekesebbel: Alice in the Wonderland:

Aztán itt az újabb nyami,ami garantált borzongást eredményez majd:

Úgylátszik,jobb dolguk nincs,csak vámpíros filmeket gyártani..Még idén lesz a premiere (elvileg) a Twilight Saga-New Moon nak,habár könyvben sokkal inkább ajánlom.Nekem nagyobb élményt nyújtott,habár ugyanígy jártam a (szégyen bevallani,de olvastam:D)Harry Potter-És a Főnix rendjével..Filmben valami orbitális szar volt,de könyvben hihetetlen jó ..Ám most elszálltam a Twilight-tól is,illetve az Eclipse olvasásába,félre is tettem,és valami egészen kellemes klasszikust kerestem,így kezdtem bele Gárdonyi -Ida regénye c. művébe,ezután szerintem Gogol szavait fogom "inni" .. Rájöttem,hogy szeretek olvasni,és mint a legutóbbi Coelho-Alkimistát is amit egy nap alatt szét aprítottam,valami hasonlót élek át jelenleg is.Közben még bújom lapjait  a "Veronika meg akar halni"-nak,ami már nem olyan könnyed olvasmány,ezért nem is haladok vele annyira gyorsan.De meg kell hagyni,érdekes,és van mit tanulni belőle.Mint minden regénből,illetve novellából..Eddig már jópárat sikerült rongyosra olvasni,igyekszem azon lenni,hogy még több jusson erre a Sorsra.Amúgy meg jobban értékelem,mint egyéb dolgokat.Talán kicsit megkomolyodtam(korral jár??)de élvezem,az tény.:)És nem csak a könyvekről van szó,(mert azt világéletemben szerettem)hanem,hogy olyan dolgokat teszek,és érdekelnek..Melyek régen,illetve még fél éve sem érdekeltek.Ismét felteszem a kérdést:korral jár?..Igen,állítólag.Sebaj,én nagyon élvezem..:))Persze nagyobb falat nem kell,egyenlőre megelégszem a saját magam önellátásával,a nyisd ki a szád effektus használatával,és természetesen szárnyaim bontogatásával..Valami megváltozott..De ez így van rendjén.:)Már csak rajtam áll,mennyit tudok kihozni az új Krisztinából.. :)

                                                  (K)


 

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló könyv videó about me

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr181346432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása