De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Szívből Szíveknek

2009.12.24. 16:17 Raisin

Karácsony! Az év legszebb ünnepe.
És,hogy ne legyen félreértés: nem az ünnep miatt kívánok most majd a következőket.Szimplán csak tudom,mi a helyes,és mi nem.:-)
Először is : Minden kedves barátomnak nagyon nagyon nagyon boldog Karácsonyt, rengeteg ajándékot,és szeretetet kívánok :) Köszönöm,hogy vagytok nekem,köszönöm a kitartást,és tiszteletet,pláne a türelmet! :) Néha kicsit nehéz eset vagyok(persze,ki nem..:)) de dolgozom a témán,és igyekszem viszonozni mindenkinek a barátságát..Most épp ezzel próbálok kedveskedni. Sajnálom,ha valakinek ártottam,de ígérem megpróbálom kiküszöbölni a csorbát.
Aztán van,akivel kicsit egészen más a viszonyom-A múlt szennyeződései még feketítik.Persze nem kívánok tiszta lapot,hiszen már egészen más úton járok.A nyár,és az ősz remek lecke volt a felnőtté válás útjának megleléséhez.Felfogásban is változtam,..nem csak külsőre ( plusz-mínusz 10 kg-Így kell egészségesen élni:D) hanem igazán belsőre..Másképp látom a dolgokat. Tudom,lesz még ilyen lecke-de bátran vállalom a kockázatot,és szembe merek nézni az ádáz Tigrisekkel. Így aztán megszületett a döntés,ami már régóta itt motoszkál, de csak most láttam meg igazán..
Na így kell ezt csinálni!
Helyette inkább Boldogságot,Szeretetet,önmegvalósítást,és az igaz szerelmet kívánom!Rosszat nem tudnék,és nem is akarok..Másrészt pedig nem magam akarom ezzel előrébb vinni.Ellenkezőleg.Szívből kívánom,de tényleg.Én is próbálok rálelni az Igaz Útra ( talán cirka 19 évesen még korai ezen gondolkozni ) De kicsit korán megértem ahhoz,hogy tudjam mit akarok.Én kész vagyok teljesíteni az álmaim,(akár most,akár 2 év múlva),de addig nem nyugszom,amíg be nem váltom.
Ugyanilyen ambíciókat,és kitartást kívánok- mert ezek mindenkinek kijárnak..(L)
A nap mottója:
 A szeretetet és a szerelmet nem kell kiharcolni-de tenni kell érte,hogy megérdemeljük.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony belső a nap mottója

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr331620897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása