De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

F.&S.

2009.09.11. 18:50 Raisin

Az itthon illata megrészegít :-) Természetesen mint mindennél,most is meglett a pozitívum(meg is értettem az okát )így már nem kell tartanom esetleges dolgok miatt.
Viszont rengeteg új dolog ér,és szinte mindennapossá vált ezeknek a feldolgozása is.Észre is vettem magamon,hogy a "lefutási idő" rohamosan lecsökkent!
Elkanyarodva érdekesebb témára: 

Igazából csak ajánlani tudom(persze lehet beszólni,lehet hülyézni),de tényleg megéri "megnézni",illetve megtapintani.Igazából aki már találkozott vak-;esetleg látás-sérült személlyel,az nem igen érti meg sem őket,és ha belegondolunk,akkor rájövünk,hogy a mondanivalójukat és a stílusukat sem..Jó,picit megkevertem.A lényeg,hogy egészen más a világuk,és csak akkor értjük meg,ha mi is hasonló környezetbe kerülünk..Az első 2 percben énis remegtem,de büszkén leírom,hogy a kis beijedés után én haladtam elöl,megtalálva és kitalálva mindent,a végén pedig a csoportvezető "láthatatlan" dícséretét zsebeltem be ..:) Bennem különösebb pszihés zavart nem okozott,még a hirtelen fény sem..Bár volt,aki sírógörcsbe menekült..de mindenki más.Ettől függetlenül..Aki teheti,próbálja meg..! Népliget, E-klub.



Amúgy Budapest,Tücsök-köcsög,Suli,Beach,Lip-care :))..Mögénéztem a dolgoknak,és megtaláltam a kulcsot..Egyenlőre nem teszem a zárba,vagyis csak majd a megfelelő időpontban.
Tudom a dolgom,tudom jól..Tudom,mi kell nekem..

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló programok suli about me

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr231375703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása