De a jó és rossz tudásnak fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg. Genezis, 2:17
cicuka

Naptáram

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
cicuka

Sziporkázás?

2010.01.09. 22:20 Raisin

Olvastam,inspirálódtam.Persze ez még mindig nem vetítés (én legalábbis nem érzem annak) Ja és nem is tagadás!!-Milyen jó,hogy tanulok pszichológiát..:-}
De Vissza gondolva az elmúlt évemre..Elég kegyetlen,de valóságos volt a maga módján.Ez nem a témának a legyezgetése,és ugráltatása.Csupán ami szép,azt meg kell őrizni,ami pedig csúf,abból tanulni kell.3 hónapja talán még vissza szerettem volna forgatni a dolgokat, de mára már egészen más ember lettem.Hogy honnan tudom?Egyszerűen csak érzem,tapasztalom,és mások is mondják.
Az új évet mindjárt egy béküléssel kezdtem,ami nem is lehetett volna időszerűbb.
A mostani hét a maga módján zűrzavaros is volt,főleg a vizsgák miatt..(más miatt is ..)Persze a krémje még vissza maradt hétfő reggelre..Amúgy! : elsősegély: 5,         munkavédelem: 5,        környezetvédelem: 5,         mikrobiológia: 4,        pedagógia:  4,     Fertőtlenítés:  4,vagy 5,        Egészséges életmód: 5, 
Wow! Ilyen szép jegyeim a gimiben aligha voltak.Persze mondom,az anatómia vizsga még hétfőn sorra kerül (hú,de várom vár..:S) ja meg Jog,Angol,Pszichológia,Egészségmegőrzés..Hami:-)
De ahogy a jegyeim néztem a naplóban: Most aztán igazán belehúztam :-) Szeretem ezt az egészet,tetszik nagyon,ráadásul tényleg érdekel ..Ellentétben például a matekkal, vagy a nyelvtannal :-)Oké,az irodalmat mindig is kedveltem,töriből is jó voltam,bioszt is kedveltem (persze csak az anatómia részét) Na de most aztán igazán megkaptam az anatómia sűrűjét,elegyét,..
Ja,és megérkezett a saját köpenyem is!!! :-}} Január harmadik hetétől megkezdődik eleinte csak heti egy napban a gyakorlatom,illetve munkanapom,melynek során aztán tényleg megtanulom leendő szakmám minden mozzanatát..Szóval,.: vagy a SOTE -ra,vagy a Központi Stomatológiai intézetbe kerülök!na,melyik lenne jobb?:-} Nekem végülis édes mindegy,mindenhol ugyanazt fogom tanulni,..
Ez már Élet!Nem mint a gimiben:-) Nincs korlát,és hamarosan tizen-évesnek sem mondhatom majd magam.Ha mást nem is,de a fénykoromat biztosan most élem meg.
Ja,szóval olvastam,inspirálódtam! Szerintem túl sok dolog történik néha a hátam mögött,mint a szemem előtt.Mi van veletek,féltek megmondani? Nyilván,érzékeny vagyok,persze..De nem akarok ezen változtatni,és nem is tudnék sajnos!Ilyen vagyok,és kész:-} Mindenkinek megvan a maga "heppje" ,nekem ez van,..Inkább ez! Úgyhogy visszakanyarodva: talán mégjobban kikéne nyitnom a szemem néha..
Na mindegy,a jövőn még lehet változtatni,szinte mindig!..
ha nem hiszitek,tessék megpróbálni!

Szólj hozzá!

Címkék: suli vizsga önismeret

A bejegyzés trackback címe:

https://snapcat.blog.hu/api/trackback/id/tr511660161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása